MUTIARA HATI

Dari dulu sampai sekarang aku memang giler dgn tudung.dari ariani sampai ler dah tak tahu nama aku beli..sebelum kawen dan selepas kawen aku still macam tu jugak..heheh..mak mertua aku pun der merungut tudung aku sampai tak muat almari dah..." biasa ler" ...
MEMBAZIR ??? 
nabila, mas aji n ibu arini
tak tahu nak cakap lah coz dah minat semulajadi..pantang nampak tudung yang cantik akubeli.....first time aku tengok tudung yang ader awning nihdalam cter " mutiara hati " ibu arini...mak aku memang minat cter nih ..pantang astro aku kena "potong" ( x sempat nok berbayor..cbok) mesti call aku sohsambungkan..maklum ler kat umah aku kalau x der astrommg x nampak tv9 nih so bile ada astro semua jaditerang (iklan ASTRO Jap) hehehe..  membazir??? tak kot coz satu kepuasan jek dpt pki tudung yg dok diiklan tuh....
ibu arini
Pas tudung ibu arini ...kuar plak tudung Ariani....lagi ler aku mengiler membeli nyer..tambahan plak cawangan ariani nih dibuka dekat jek dengan umah aku..x smpai 10 minit jek dah sampai...tudung ariani mmg cantik..kain nyer ok sangat2 lah..n koleksi tudung ariani aku dah der 6 pasang...kira byk ckit ler...heheheh...
sekarang nih aku ngah mengiler ngan tudung nih..heheh..pearl haya....ngah kumpul buat koleksi..hehehe



    tgk cter ASMARA tu aku jatuh cintan lak dgn tudung yang zalia pakai tuh....nak x nak kena beli ler....dan hasilnyer alamak cm anak aku lak..apapun aku suka membeli tak kira brand asal nampak cantik jek..heheheh...
 

Comments