BISNES..BISNES..



dah lama tak post dalam blog nih...sibuk berpesbuk....membooking tudung dan menjual baju2 untuk raya...susah jgk nk jadi bisnes woman ni..Mcm2 hal yang kena tempuh...So my pakwe cakap..Ct nih tak boleh buat bisnes...So berbisnes dengan sarah jek kat rumah...huhuhu..dia ckp aku tak pandai buat bisnes..tp itulh hati nih kuat nk berbisnes...
hehehe..jd model pallaZo
Aku bukan nk bangga..tapi kalau aku betul2 nk berbisnes mmg my pakwe lah mentor aku yang terbaik..otak bisnes jek...Dengan apa yang dia ada sekarang hasil penat lelahnyer sebagai seorang peniaga ikan..alhamdulillah dia dah dpt apa yang dia nak...Aku tumpang jek apa yang dia ada..Dan aku berbangga sebab dia salah seorang bangsa melayu yang berjaya dalam perniagaan yang dia usahakan...Cabaran dan dugaan itu biasa..kadang - kadang bila berlaku sesuatu musibah dia tidak pernah nak melatah malah laluinya sebagai laluan hidup...Aku pun tidak sekuat suami aku..Tp itulah yang perlu dilalui oleh seorang yang bergelar peniaga kan....

Comments