mertua oh mertua

salam satu MALAYSIA...
Hari isnin memang melemahkan aku...heheh...yelah dua hari dah bercuti so ari ni dah kena kerja tp nak buat macam mana ibadah dan amanah sebagai seorang kakitangan kerajaan...so kena ikhlas lah bekerja untuk mencari rezeki bg anak makan..BERKAT ckit..hehehe
Hari ni aku nak bercerita tentang mertua...mertua oh mertua...bukannya mertua vs menantu yer..
biler tengok cter mertua vs menantu lakonan erra fazira tu takut gak nak der mertua...al maklumlah dlu bakal mak mertua npk garang jek..takut sgt2..boleh ker aku ader mertua nih tp nak x nak kenalh coz nak kawen dgn anak kena terima semua family nyer...( tp jodoh x panjang kta org putus ditengah jalan) heheh.x der jodoh lah...
Yang aku nak bercerita nih pengalaman aku dengan mak mertua..yang sebenarnya aku tinggal dengan mak mertua yang dah berusia hampir 80 tahun lh..muda lagi ler...heheheh...masih kuat lagi...bapa mertua plak dah meninggal so x dpt nak rasa ada bapa mertua lah..tp dapat ader mertua pun jadilah daripada seorang menantu yang mempunyai mertua tp tak dilayan dengan baik...ermmmmm..agaknyer ada tak macam tuh...

Comments