salam semua

dah lama plak x bukak blog nih..cbok ckit daa...so dah sebulan lebih keje kt tanjong karang nih..byk gak ler yg aku dapat..biasalah..kena pandai menyesuaikan diri dengan keadaan..KAT MANA PUN DICAMPAK KENA PANDAI _ PANDAI BAWAK DIRI LAH....itu lh prinsip aku..
ngantuk gak ..smlm lepas layan cter UPIN IPIN dengan SARA terus layan JUVANA plak...kul 10 cter feveret aku plak..sixty million dollar man my feveret actor "stephen chow". Aku suka sgt layan cter2 dia..sempat jgk ler membuat koleksi cter2 dia.
mcm biasa kul 10 gak aku MASAK utk pakwe tercintA...heheheh..smlm menu utama..ikan goreng kicap n ayam goreng rempah..dalam mengantuk pun layan lh kicap tuh..nn kul 12 my pakwe balik daaaa.......

Comments

  1. hehehehe samalah kita JUVANA setiap isnin..ANA LULU pon sweet je..bahan ringan utk otak yg sendat..hehehe

    ReplyDelete
  2. heheh..ANA lULU tu best plak...boleh lah layan daripada tdo tuh...tp malam ni last cter juvana..kena tengok nih....

    ReplyDelete

Post a Comment